Lilypie Third Birthday tickers

2009. augusztus 1., szombat

Orvosi kontroll

A héten jártunk a neurológián, amit Anyával most először egyedül látogattunk meg. A Nagyi egyéb elfoglaltságai miatt nem tudott velünk jönni, ezért Anya egy picit aggódva indult neki a "nagy" útnak, mert hát így kettesben úgy hogy Anya vezetett, még csak egyszer voltunk el. Szerencsére az utat végig aludtam így nem zavartam Anyát a vezetésben. Odaérkezve a doktornéni nagyon aranyos volt. Meg kellett mutatnom neki, hogy én már milyen ügyes nagy fiú vagyok, és hogy milyen szépen tartom már magamat. Bemutattuk neki a már jól begyakorolt tornagyakorlatokat és ezután kiadta az újakat. Az új gyakorlatok nagyon tetszenek, végig mosolygom az egész tornát. Egy-két nap alatt annyit fejlődtem a tornának köszönhetően, hogy már az ülésbe húzásnál sem lógatom a fejem. A doktornéni a vizsgálat végén megjegyezte, hogy látszik, hogy sokat foglalkoznak velem, mert nagyon kiegyensúlyozott kisbaba vagyok. :)))))))

1 megjegyzés:

  1. Hát nem véletlen, hogy ilyen ügyesen és gyorsan bepótolsz mindent, drága szüleid mindent megtesznek érted. Gratulálok, hogy ilyen ügyes vagy és szuper, hogy ennyire szeretsz tornázni!

    VálaszTörlés