Lilypie Third Birthday tickers

2009. július 30., csütörtök

Evés, és etetés

Mivel Bálint most már szépen eszik kanállal gyümölcs és zöldség püréket, és ezáltal a súlya igencsak gyarapszik, így kitaláltam, hogy nekünk aztán most kell egy pihenő szék, mert egyrészt leszakad a karom etetéskor, másrészt pedig nem tudom etetni is meg azt a másik nyolc kezét lefogni amivel össze-vissza hadonászik. :) Bettyótól tanácsot kérve, és azon felbuzdulva, elindultam Apukámmal a madaras bevásárló központba, ahol sajnos nem találtam olyan pihenő széket, amit Ő említett, ezért üres kézzel tértünk haza. Apukám tovább kutakodva úgy gondolta, hogy minek nekünk pihenő szék, mikor lehet kapni "826 millió" :) pozícióba állítható etető széket, ami sokkal jobban megéri az árát, praktikusabb és sokkal tovább használható mint egy pihenő szék. Vasárnap pedig elment és egyedül megvette nekünk ezt a gyönyörű szép etető széket, melyben Bálint nagyon jól érzi magát!!!! Nekem most már nagyon jó dolgom van, mert csak beültetem Töpit, és odatolom ahova akarom. Meg tudom fogni a kezeit, ha oda hadonászna ahova én nem szeretném, és iszonyú gyorsan meg tudom etetni. :) Bálint is szeret benne ücsörögni, mert tud belőle nézelődni és nagyon tetszik neki, hogy végre nem csak a plafont látja! :)



2 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Hűha, micsoda etetőszék kérem szépen :-)) Csodaszép, remélem későbbiekben is ennyire fogja szeretni. Gratulálok, hogy ilyen jól megy a kanalas evés, és tényleg sokkal kényelmesebb etetőszékből etetni, mint kézből. Megmondom őszintén én soha sem próbáltam :-))))

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!
    Én is megnéztem a széket a nálunk levő madaras boltban, de már itt sem volt. De ezt a széket elnézve, nem is baj:-)
    Csúcsszupi és gyönyörű. Jó kajálásokat benne.
    Puszi

    VálaszTörlés