Lilypie Third Birthday tickers

2010. február 23., kedd

Az elmúlt hétvége

A múlt hétvége teljesen más volt, mint a megszokott! Ugyanis Anyáék, Krisztiékkel síelni mentek, engem meg ott hagytak a Nagyinál. Pénteken mielőtt elindultak volna, azért még megrémisztettem egy picit Anyát, mert hirtelen hőemelkedést produkáltam. De szerencsére Nagyi határozott egy Nagyi, és megnyugtatta Anyát, hogy nem lesz semmi baj. Pénteken már korán le kellett feküdnöm, mert elég fáradt voltam, hisz délelőtt össze kellett pakolnom, meg ilyenek :) Szombaton mivel szél volt, Nagyi nem nagyon mert kirakni a levegőre, de aztán kénytelen volt, mert nagyon nyűgös vagyok, ha nem lehetek levegőn. Aztán délután kipróbáltuk a bébi kompot, amit most már nagyon ügyesen tudok használni, és nem csak hátrafelé tudok vele közlekedni. Ennek Nagyi elképesztően örült, mert innentől kezdve nem volt kegyelem se a kutyának, se a lakás díszeinek. Egyszer azért ugrott, mert megtéptem Roni fülét, egyszer azért, mert már a fürdőszobában garázdálkodtam. :) A vasárnap jól telt, mivel jó idő volt, délelőtt és délután is tudtam levegőzni. Aztán este haza értek Anyáék, ami engem annyira nem hatott meg. Dominiknak örültem a legjobban, mert vele meg tudtam beszélni az egész hétvégét. :) Jó kis hétvége volt, habár Nagyi megjegyezte, hogy ha ilyen rosszaság (eleven) leszek akkor legközelebb kétszer is meggondolja, hogy elvállaljon-e. De én ezt a mondatát nem értettem, nem tudom kire gondolt amikor a "rosszaságot" emlegette. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése