Lilypie Third Birthday tickers

2010. február 15., hétfő

Egy éves státuszom

Anya egy kicsit feledékeny volt, és lemaradt egy igen fontos bejegyzés itt a szülinapom körül. A fejlődésem elmaradhatatlan bejegyzése.
Szóval hol is kezdjem. A súlyom 8400 g, a testhosszom: 74 cm.
A szülinapomra kibújt a harmadik fogacskám is, amit szerencsére én egészen jól élek meg. (se láz, se semmilyen egyéb tünet)
Most már mindenhol fel tudok állni, és már kapaszkodva teszek is egy-két lépést. A szülői segítséggel való menés még nem megy :) de néha már gyakorlom azt is.
Sokat beszélek, persze baba nyelven, amin a körülöttem élők nagyokat nevetnek.
Napközben keveset alszom, de éjszaka bepótolok mindent, és gyakran egy huzamban 12 órát is képes vagyok aludni. Több mint egy hónapja már külön alszom a szüleimtől, és azért Anyának néha-néha még át kell jönnie éjszaka betakarni, cumit megkeresni.
Most már majdnem mindenfélét eszem. A tehéntejet orvosi tanácsra még mellőzzük egy kicsit.
Szeretek fürdeni, játszani, és imádok társaságban lenni. Persze a nagyobb hangzavartól megijedek, de hamar meg lehet vígasztalni.
És hogy ne csak jó dolgok kerüljenek ide....., nagyon hisztis lettem. Próbálgatom Anya, és a Nagyi türelmét. Akaratos vagyok, ha valami nem úgy van ahogy én szeretném, akkor másodpercek alatt tudok krokodil könnyeket produkálni. Utálom a téli ruhákat felvenni, úgyhogy már várom a tavaszt, hogy ne kelljen ennyit öltözködni.

1 megjegyzés:

  1. Gratulálok a státuszodhoz! Viszont hiányolom az apai nagyszülőket a naplódból, még egy kép sincs róluk. Ők is szeretik ám nagyon Bálintot!

    VálaszTörlés