Lilypie Third Birthday tickers

2010. február 10., szerda

Az első SZÜLINAPOM

Az első szülinapi partym családi légkörben telt. Anyáék meghívták hatodikára szombatra a nagyszülőket, nagynéniket, nagybácsikat, hogy megünnepeljük ezt a nagy eseményt. Anya és Apa szombaton egész délelőtt tüsténkedtek, hogy rend és tisztaság legyen illetve, hogy délután 3-ra kész legyen a kaja. A menüből én kimaradtam, mert nem igazán nekem valót főzött anya, de a tortát azt természetesen nekem rendelte. Mikor megérkeztek a vendégek én még aludtam, de nem sokáig, mert felkeltem a nagy beszélgetésekre. Mikor megláttam, hogy micsoda nagy fennforgás lett körülöttem, meg is lepődtem egy kicsit. Aztán míg ettek a többiek, én szórakoztattam a vendégeket. Megmutattam mindenkinek, hogy milyen gyorsan mászok, és hogy megkapaszkodva már szinte mindenhol fel tudok állni. Az ebéd után én már türelmetlen voltam, hogy mindenki evett már, csak én nem, így Anya úgy döntött, hogy most már jöhet a torta. A tortát Anya barátnőjétől rendeltük, aki teljesen meglepett minket, mert nem gondoltuk volna, hogy egy csoki torta ilyen szép is lehet. Ráadásul Anya arra gondolt, hogy majd lesz egy kerek alakú torta, egy marcipán Némóval, és mikor megláttuk a tortát, leesett az állunk. (Köszönjük mégegyszer Ildi!) Volt egy gyergyám és tüzijátékom is, amitől egy kicsit megijedtem. A gyertyát Dominik segítségével fújtam el. Aztán kitört belőlem az idegesség, hogy miért nem nyúlhatok a tortámhoz, így Anya gyorsan vágott nekem egy szeletet, amit természetesen 1 évesen már egyedül kellett elkezdenem enni. Hát az eredmény meg is volt. :o) Miután jól összekentem magam, Tamás úgy gondolta, hogy az a csoki mennyiség ami az arcomon van nem elég, és ezért csinált belőlem egy kommandóst, hogy el tudjak vegyülni a torta dzsungelben. Az evés után jöhetett a mosakodás, és az ajándékozás. Nagyon sok szép ajándékot kaptam, nem is tudom most hirtelen részletezni. De a legjobban mégis az a zacskó tetszett amiben az egyik ruha volt. :o) Aztán bújócskáztam is egy kicsit, majd lassan elfáradtam. Eljött az este amikor is mindenki sorjában elbúcsúzott, és én meg mehettem egy alapos fürdésre, mivel tetőtől talpig csokis voltam. Aztán Anyáék lefektettek, és aludtam reggelig, mert annyira kimerültem.
Szerintem nagyon jó volt a szülinapom. Remélem a többi is majd ilyen jól fog sikerülni.








3 megjegyzés:

  1. Gyönyörűséges szülinapi tortád volt, és ahogy olvastam igazán jó hangulatban telt a buli. Még sok-sok ilyen boldog születésnapi ünneplést kívánunk neked :-) Puszi

    VálaszTörlés
  2. Kedves Bálint! Boldog szülinapot és boldog névnapot. igazi nagy és huncut fiú lettél. csak így tovább!Emma és Emmanyu

    VálaszTörlés
  3. Köszönjük szépen a jó kívánságokat!
    Tényleg nagy fiú lett, egy éve még nem gondoltam volna, hogy ekkora, és ilyen ügyes fiúcska lesz belőle.

    VálaszTörlés